borta bra men hemma bäst...

Äntligen hemma!!! Ska börja med att räta ut det största frågetecknet, självklart fanns det uttag i bussen MEN de glappade. Så de tog mer batteri än vad de gav. Så den batteri mängd jag haft har jag använt till att titta på Prison Break tillsammans med Lundberg, Andersson och E.Karlsson. Gud vilken bra serie!

Under natten i Jönköping vaknar jag av att någon kryper över min säng mot skrivbordet och sedan lägger sig i Landberg-Carlzons säng "de har gjort upp det där när jag sov" tänkte jag lite halftmedvetet då LC var på toa. Jag somnar om men vaknar av meningen "Men hallå, vem ligger i min säng?" Då har Nikis hoppat över mig och lagt sig i LCs säng, Nikis utbrister "jag har gått i sömnen", tar LCs kudde och går över min säng igen.. Skum natt. Måste vart festen inne på Rosenlundsbadet och dess höga musik. Ja vi fick somna till dunka dunka..

Igårkväll stod vi utanför hotellet och drog en massa skämt, lite för grova för att nämnas i bloggen. Men allas vår egen Linn utbrister efter ungefär 10 st. "Men åh kan ni inte berätta så man förstår?" Och det är såna uppenbara skämt att man bara förstår så fort man hör dem. Men nu ska vi inte hacka på Limpan.

Runt klockan tolv får vi ävendenna natt njuta av högljudd musik, jag kilar upp och tittar ut genom fönstret och där står en bil med alla fyra dörrar öppna och en massa tjejer och några killar runt om med alldeles för hög musik för att jag ska tycka det är okej när JAG SKA SOVA!! så jag stänger till fönstret lite extra och utbrister "J*vla fjortistjejer" och somnar sedan gött.

en del av min helg.
 hepåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0