Jönköping

Nu är vi framme i Jönköping efter en aningen seg bussresa, det kan bero på filmerna som vi fick se under resan. inga filmer som föll mig i smaken, så jag, fröken lundberg och "stora" linn andersson tittade på Prison Break.

Nu har vi avnjutit en middag här på Scandic Elmia, vi som satt i samma bord som "Lilla" Linn Andersson fick skratta oerhört mycket, då hon bjöd på det ena och det andra. Den stora frågan är hur en så liten kropp han bjuda på så många kommentarer under en middag. Ena stunden sköt hon sallad på mig, nästa pratade hon om en ris i näsan*, om hur man äter (?!?!?!) och sedan om foppatofflor. Hon är ett geni vill jag lova.

* Linn sa "man kan få en ris i näsan"
Det resulterade i att vi skrattade mer än mycket.
och Linn fortsätter "Ja men ni vet vad jag menar en ris i näsan"
Linn eftersom att du satsar hårt nu på SMID så finns det något som heter riskorn.... =)

/ rum 114 på Scandic Elmia

uppstigning 06.50 imorgon för frukost och avfärd 08.00 mot Malmö... Hepåre!!!


Petra : Det gillar vi enormt mycket!!!!
Matilda : Vi vet att det alldeles strax kommer en kommentar
=)


Kommentarer
Postat av: adina

Kööör bara kööör, saknar er!!!

2009-08-22 @ 00:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0