Malmö Stadion

På "restaurangen" inne på Malmö Stadion går vi igenom söndagens startelva. Varpå Sara urbrister:
"Nu hänger jag inte med för femtioöre" 
Munken svarar då "Sara - Högerback"
S -Nej men alltså jag hängde inte med på något, jag vill hööööra hela laget
M - Okej... Sara......Marre......Elin.....Nikis osv osv


Kan även avslöja att killen som jobbade på stället fick heta Mattias, Mattis, Martin och ja vem vet? Munken hann i varje fall kalla honom för alla tre namnen, och alla spelare hade olika bud om hans namn. Dock tyckte vi det var liiiite för skämmigt för att fråga en tredje gång om hans namn. Han var i varje fall väldigt trevlig och duktig på att lägga upp mat.....

Annars så fick bjöd Felicia på en rolig familjehistoria (inte om fam. Karlsson) men att hänga ut en familj som inte tillhör klubben känns fel. Men fråga Felicia om denna berättelse någon gång, så garanterar jag er ett gott skratt.

Kommentarer
Postat av: Dunkrare

Om det är Sara Johansson ni menar så känns det där igen.. "men vadå?..jag fattar ingenting!" Det var saras standarduttryck när nya övningar introducerades.. Hon är bara för Go sara!

2009-08-30 @ 11:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0