vi kan om vi vill

Skoj att vi har läsare från Dunker, och visst är det fröken Johansson det handlar om =)


Vill bara citera en liten tjej jag känner. "Vill man, så kämpar man och då vinner man" visst stämmer det?
Vi tog idag vår elfte raka seger i div 3, efter att vi skickat hem Telge med 1-0 i arslet.. och några ostskivor rikare. Tackar domaren för en bra insats och för att han VÅGADE ta eventualla konsekvenser om någon skulle tycka emot, nu var dessa situationer klockrena och lätta att bedöma för hans del. Till skillnad från gårdagens domarinsats på Tunavallen (nu skriver jag som jag tycker och INTE vad United tar för ställning!)

Vi hade idag rätt svårt att få igång något spel idag under första halvlek, utan körde lite för mycket enskilt och jobbade inte för varandra. Men det är skönt att kunna vinna trots att man inte spelar sån fotboll som man vet att man kan prestera.

Nu väntar en vecka med träningar för att på lördag åka till Nyköping för "seriefinal" samtidigt åker United till Växjö för att hämta hem tre poäng och ta tillbaka platsen ovanför strecket igen.
Jag vet att United kan och jag vet att vi i Slagsta kan.. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0