semester och lämnade?!

en gång i en berättelse som jag läste under grundskolan fanns det en stol som var brun, med bara en liten snudd på den började den gunga. den var mycket dammig och inte använd på länge... PRECIS SOM DENNA BLOGG!!!!!


eftersom blondinbellas största rival har tagit en paus? så får någon annan ta över :)

har eskilstuna united tappat sina äldre? har de lämnat staden för gott? nej juste, de har tagit semester!
Linn "den store" Andersson har tagit sin stora ryggsäck och flygit till Australien, Australien av alla länder? ja varför inte? "Adi Adi color", Lovisa "Lojsan" Lantz och Emelie "måste köpa biljetter fort" Brandell har bestämt sig för att spendera sin semester i Thailand med sina käraste...

jaja, även fast de öppnat upp ett stort hål i vårat hjärta så är det andra som öppnat upp mer..

Josefin De Brown Mangs har tillsammans med våran engelska favorit Hanna Erlandsson, den förvånadsvärda Sara Johansson och den hostande Hanna Svärd, rest till vårat fantastiska? grannland Norge med de underbara SMID tvårona.. tänkte de också ta semester eller de kanske kör stenhårdträning uppe i bergen?

Jag saknar er allesammans, tro mig.. jag är inte ensam :(

verkar faktiskt som om hela united har tagit en semester, tränar alla egen träning?
var har viktor tagit vägen, punka på bilen? var har dahlfors tagit vägen, fel på frisyren men det är fortfarande ingen som vet var anders fyller vattenflaskor idag och var är egentligen våran kära Lotta, bor hon på bosön? Erik Forselius, jobbar du?

HAR UNITED GÅTT I IDE?

jag lever ännu, för det är ett fantastiskt 2010 som vi kommer få uppleva. Tro mig!

with all my love to you!

/ för det är Lundberg



ha en bra kväll tjejer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0