God Jul mina vänner

Då är det dax att önska alla våra fans en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Frågorna är många och jag måste därför passa på att se till att mina medspelare är väl förberedda inför imorgon..
Är kakorna och mjölken framme, Julstrumpan uppe, granen klädd, köttbullarna rullade, sillen på g och den berömda julskinkan är den ekologisk?

Har ni fått till dessa punkter då kan jag garantera att ni får en trevlig julafton mina vänner, för några klappar behövs väl ändå inte? 2009 har redan bjudit på så mycket. 

Lundberg --> Låt Johanna sköta sången iår
Anta --> Spara lite godis till familjen
Jossan --> Ät inte för mycket av svampomeletten

Tips från (blogg-)coachen:
Ta en runda den 25e för att få bort det värsta från julafton, jag snackar självklart om att vi kommer frossa i mat men om jag syfta på en löp- eller barrunda låter jag vara osagt..... jag är ändå 17 år ung. För den 27e är det dax för skinkcupen, må bäste laget vinna.

/ Always number ten!


Kommentarer
Postat av: adi adi color

god jul förfan!

2009-12-24 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0