Så är snart december och 2009 över

Tiden går fort när man har roligt, det kan kan ju 2009 visa. Dock blev det ju endel blandade resultat hos seniorlagen, en djup kälkbacke och en månraket..


Jag passar på att tacka för denna säsong och önska er ett Gott nytt år. Så ses vi pigga och glada på Hemköp smeden nyårsdagen till ära för traditionsenlig inventering -TJOHO! Måste vara mitt 5e år i sträck som jag är där nyårsdagen, kan det bli sorgligare?

Sen rullar Januari och lagbygget igång på allvar, tro mig det blir en intressant säsong och jag tycker verkligen att ni ska följa oss när vi ska skörda framgång efter framgång... SEGERTÅGET åker vidare.

Varför inte följa oss när vi (förhoppningsvis) firar:
SM-Guld i futsal
Gothia/Lissaboa Guld
Serieseger(x2???)
DM-Guld
Keep the dream alive! för mig är detta 2010 års drömscenarium eller ett nytt bortaställ skulle göra mitt år.
 
// ALWAYS NUMBER TEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0