vad nu

Okej, jag kan inte hålla fingrarna i styr och låta bloggen gå under helt och hållet. Så därför slänger jag upp ett inlägg och säger att vi nissar som varit hemma under veckan har verkligen skött fysen exemplariskt! Efter Simon Helgs blixtvisit hos oss så har han verkligen bevisat för oss att vi lever, gårdagens basicpass var något utöver det vanliga... Jag kan avslöja att jag själv bar en vit smid tisha i "andningsmaterial" den stora frågan är om Adidas verkligen kan garantera att det var "climacool" och inte bomull......

Att vi sedan idag fick smakprov på vad januari-mars kommer bjuda på kändes i hjärtat. 10.00 stod jag, Elin (vikingarna i shorts), Marielle och Emelie K nere på Vallen för att genomföra ett iskallt träningspss med denna Bajenpöjk.

Nu har jag lärt mig att det är Lundberg man kan lita på när man vill ha hjälp med en sjunkande skuta.

 Tack för mig! / Always numer ten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0