Avresa 10.00

Snart är det äntligen dax, inte länge kvar!

Eftersom det är mitt första år med Slagsta Tigers ser jag fram emot Gothia Cup extra mycket. Det ska bli så fruktansvärt kul. Att få dela hela dagar med de bästa människorna i världen går inte att slå.

Hoppas att alla tjejer har packat sin resväska och har med sig en ordentlig packning för det kommer bli en lång vecka med massor av fotboll och jag hoppas att vi kämpar tillräckligt hårt så vi står på Gamla Ullevi på lördag eftermiddag med en stor guldig pokal i våra händer. Det skulle vara fantastiskt!

Nu sover vi gott och taggar inför den bästa veckan med Slagsta.

Med stor kärlek, the keeper!


Kommentarer
Postat av: Matilda Kungen!

Tjejer kör riktigt jävla ashårt där nere nu! Synd att jag inte är med faktist. Jag vet att ni kommer sakna mig ;)! Vill känna på bucklan när ni kommer hem! PUSSAR I MASSOR

2009-07-12 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0