Genrep inför Gothia Cup ikväll

Hej allihopa, nu ska jag inviga bloggen!

Som det står på EskilstunaUnited.se så tränar vi i Slagsta på för fullt för att få till en bra turnering nere i Göteborg kommande vecka. Vi har filat formen på "bortaplan" nämligen Triangelborgs konstgräs, eftersom att Tunavallen är avstängd för återhämtning..... Jag vet inte vad som är så speciellt med Tunavallens konstgräs eftersom att den behöver vila.


Jag var med och spelade Gothia Cup även förra året med Slagsta United och då var vi med om många roliga kommentarer. Som vi än idag skrattar åt när de kommer på tal, jag ska inte hänga ut någon enskild spelare här för dess misstag (jag kan komma tillbaka till vissa kommentarer under nästa vecka). MEN värd att nämnas är den senaste, innan gårdagens träning hade vi en genomgång och helt plötsligt utbrister Marre "Ska vi sova på luftmadrasser?". Där fick vi svar på att alla människor inte tänker innan de pratar och vissa av dessa människor finns även i vår klubb..

Jag hoppas att ni fortsätter följa oss i Slagsta och United. Tro mig, ni kommer få många goda skratt..

Tack för mig och på återseende
 /  Milia Lord


Kommentarer
Postat av: marre

det är inte lätt när det är svårt..

2009-07-10 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0