gothia dag 3

Under kvällen igår försvann Adinas telefon helt plötsligt och vi som var kvar på skolan ägnade tiden åt att försöka lista ut vem av oss som var den "rolige" som gömt och stängt av telefonen. Tiden gick utan att vi lyckades hitta telefonen eller att någon erkände, lagom irriterade började vi bli! Vi fick igår kväll somna till våra grannars gråt och ilska då det visat sig att vår skola haft besök av tjuvar...  de lyckades med konsten att sno Adinas telefon också.
Nog om det eftersom att det blivit ett rätt känsligt ämne eftersom att det påverkar alla när en sån sak händer.. eftersom att vi var kvar på skolan och de smög omkring oss.

Nu dax till mitt erkännande att även jag gjort några misstag. Innan uppvärmningen kilade jag och några laddade spelare till Rambergsvallens stora utbud av toaletter.. en damtoalett, en handikapp och två dörrar för herrar. Utanför damtoaletten står en  amerikanska som vi ska spela mot och väntar på sin kompis.. men jag pekar på handikapp dörren och hon säger "I don't know if it's just a changeroom" skarp på engelska som jag är så svarar jag lite segt "let's check" så jag öppnar dörren och kikar in, toapapper fanns så jag skickar in amerikanskan som står och tittar på mig och säger "can you close the door please" då var det bara att släppa dörren och gömma sig. Slutade det där? nej självklart inte, utan jag blev alldeles för kissnödig för att vänta så då säger jag "äsch jag tar killtoan" så jag öppnar den ena dörren och ser pissoarer och två vanliga toaletter. Efter en stunds tvekan så går jag in och låser in mig på en av toaletterna när jag kommer på mig själv .. VAD GÖR JAG OM EN KILLE STÅR OCH PISSAR NÄR JAG ÖPPNAR DÖRREN???? leker man att man är från ett annat land, att man inte kan läsa eller vad gör man? Det slutade med att jag sprang ut chockad över vad tänkt göra.....

Snart kommer ett inlägg från Adina (det är vi som håller bloggen igång)
Ett stort tack till alla er som läser (82 stycken läste om oss igår måndag!!!!!) och fortsätt kommentera det gör oss peppade. Och ett stort grattis till Amanda Peterson och Isabelle Hammarsten!

/ Milia


Kommentarer
Postat av: Matilda Kungen!

Milia din bloggskrivare :) Du kanske kommer tjäna pengar på detta i framtiden? Bra att segra yttligare en match. Och jag tänker inte sluta tjata om att ni saknar mig för det vet jag att ni gör ;). Kör hårt imorgon och vinn gruppen!!! Puss på alla tjejor!!

2009-07-14 @ 22:02:05
Postat av: Jenny

Det är bra att nån uppdaterar Milia :) Vi är många som följer bloggen. Och fortsätt att vinn tjejer :D Jag hållar alla mina tummar för er :) Ni är bäst <3

2009-07-14 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0