HEJ HÄR KOMMER SEGERTÅGET = GULD

Börjar med att säga att vi kan titulera oss för segrare i Gothia Cup 2009. Vilket känns helt underbart att få säga!!! Men eftersom att det är sena natten just nu så kommer ett längre inlägg imorgon om finaldagen. Vi skrev inget inlägg idag för att vi villa lägga fokus på rätt sak och visst var det ett skarpt val eftersom att vi nu fått åka runt i Göteborg i tröjor med texten "WINNER" i guld på ryggen och skrika oss hesa.. uuuuh vad jag ryser när jag tänker på det.

Men jag vill just nu bara säga tack till, Skolvärdarna på Toleredsskolan som hjälpt till att fixa "bättre" mat åt oss, önskat oss lycka till och varit väldigt hjälpsamma och trevliga, tack till våra grannar Stensätra IF och IK Viljan som respekterat våra önskemål om tystnad och liknande, Tack till alla föräldrar och kompisar som varit nere och hejat fram oss och SJÄLVKLART DET BLÅ HAVET!!!!!!!!! Vill även tacka mina underbara lagkamrater och tränare. Jag och Emelie satt i bussen hem och sa till varandra "vad f*n har vi gjort, det här kommer vi leva länge på". Men ett stort tack till alla som följt oss via bloggen, hemsidan, Gothias hemsida och på plats nere i Göteborg.

God natt och njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!

"Det är nu det känns så jävla skööööööönt"

Tack för mig / Milia

Kommentarer
Postat av: elin

VI ÄR SÅ JÄVLA JÄVLA BRA!! tack för allt tjejer, ni e verkligen kungar

2009-07-19 @ 03:10:38
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte konstigt att ni vann med tanke på ett toppat lag...grattis hällby,bk,triangeln

2009-07-19 @ 09:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0