kväll i göteborg

Under eftermiddagen blev vi ett gäng som bestämde oss för att åka till Kviberg och titta på Triangelns F94. Efter mycket om och men kom vi iväg till Kviberg efter att far min fått ställa upp som chaufför. Dessvärre så byggs hela stan om så ni kan ju få gissa om vi kom i tid?!  Nja vi körde runt, runt, runt. Ni som var med förra året kanske minns när vi skulle till Rambergsvallen, vår resa till Kviberg kan jämföras med den, väl framme så var det vara att  hålla humöret uppe och börja löpa mot Kviberg 17 men vi kan ju glädjas åt att vi kom när målet gjordes. Ja visst väntade de på oss i United innan de kunde fälla avgörandet. Grattis Triangeln och City!!

Under kvällen så har laget gett sig av på olika uppdrag, några åkte till Ullevi på den årliga Invigningen, några till stan och sen blev vi sju tappra kvar på skolan där vi tänkte föra en "tre kamp" eller "trekant" som Linn envisas med att säga. Tävlingen skulle innehålla "king", pingis och  kortspel. Men det bantades till endast King och pingis där det ryktats om  "paktning" mellan Viktor och Forssa......

Tack för mig!
/ Milia


Kommentarer
Postat av: Matilda Kungen!

Milia min loppa! Jag saknar dig! Kör hårt imorgon! PUSS!

2009-07-13 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0