åh älskade ängel

okej dagens futsalträning blev ju som på gamla goda tiden.. När vi står utanför hallen så tänkte jag för mig själv "Tänk så skulle en av väggarna fastna som den gjorde under en träning inför SM 06" Men äsch skit i det tänkte jag, men började fundera på varför de stackars grabbarna bara skulle stå och göra anfall i 1½ h på ett mål, jahapp då fick jag det förklarat en av väggarna hade fastnat nästintill på mitten, KANON!

Men att träna spelvändningar är väl inte speciellt tråkigt. Nej idag bjöds det på kanonfina anfall och jessica drillades hårt i 1½h, ibland tackar jag för att jag inte står i mål!

Nu är det äntligten fotbollsgalan på tv, själv har jag precis dragit iväg en röst på årets mål! Gissa vem jag röstade på? som den uikare som jag är så blev det självklart -The one and only- Lisa Dahlqvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0