ge mig en igloo



Låten beskriver mig just nu, jag har över 39 graders feber = I'M ON FIRE! Och då passar väl denna låt perfekt? samtidigt vill jag passa på och tacka vår pausunderhållare på Årby under säsongen, ni vet vem jag pratar om?! Elias (Han med en slickepott som gitarr) Jag uppmanar er att nästa år komma och se denna galna pöjk, som inte bara bjuder på Bruce utan också på självaste AC/DC, shit han är cool alltså. Okej nu kanske det blev lite väl mycket om min prins till kusin (men har man hög feber så har man ingen koll på vad som händer i huvudet..)

Ja ni som nu tycker lite synd om mig kan väl bjuda på något roligt skämt via sms eller i en kommentar eftersom att det är jag som "håller bloggen vid liv".....
*jag tycker i varje fall att det är jättesynd om mig själv..

sjukt roligt inlägg..
/ Always number ten


Kommentarer
Postat av: emelie

smid står still milia, krya på dig! beundrar ditt bloggande! <3

2009-11-17 @ 15:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0