hepåre

Nej men tyvärr alla fans, men nu tar jag en paus ifrån bloggandet. Varför? Jo för att vi nu fått ledigt i några veckor gör det svårt att hitta roliga incidenter. Dessutom så befinner jag mig i Norge under nästa vecka. Förmodligen så kommer det en rapport från Norgeresan (då vi är några Unitedspelare som ska dit på utbyte)
Förhoppningen är ju däremot att någon annan tar över rodret under december!

Vi väntar med spänning på en årsberättelse av någon i ledartrojkan, så kom igen.. (Viktor, Patrik, Munken syftar jag på men självklart får världens bästa Anders eller Västeråsarn Lotta smyga in med något)

Men tack för iår och så ses vi starkare än någonsin 2010 (mitt mål med silly season)

// always number ten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0