sorry alla fans

Natten är ung och jag ska lämna ett besked här och nu. Jag ligger just nu däckad i min säng med feber och halsont. Jag har precis vaknat efter 2 timmars sömn och det återstår att se hur mycket sömn jag får denna natt, det känns som om att jag vore tillbaka på den "gamla onda tiden" ni vet förra vintern med halsfluss fem gånger. Min feber betyder att jag måste ha gjort en grym insats i sporthallen idag (fredag den 13e) och att jag tvingas kasta in handduken till söndagens futsal DM, tyvärr tvimgas alltså "kungen av Duveholmshallen" att stanna hemma.

Tack för mig // 10

Jag vill därför lämna över skytteligatronen till the one and only Jenny "Lyfter taket" Johansson!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej, inte okej! du måste fan spela millee

2009-11-14 @ 11:34:18
URL: http://asserstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0