Talang 4

Marielle här...
Okej jag känner såhär att film och dans inte är någonting hos mig som är en talang eller dolt..
Hos mig är det någonting jätte coolt, aa det är tillomed kroppens fulaste muskel. 
Jag kör stenhårt på tungan alltså, joo de är sant. Min talang sitter i tungan.


Här får ni en härlig,fin och fräsch bild på exakt vad min talang handlar om.
 Njut bara njut av härligheten
                                                                                                                                                           
Men jag tänkte också vara schysst att bjussa på något som jag vet alla vill se.

  NJUT FÖR FAN.
Tack och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0