vem var först? - DET VAR VI!

Kul skämt, kul skämt City. eller visst lite kul är det väl att vår blogg fortsätter göra avtryck i Sverige, eftersom att City JR nu också skapat en blogg för att vi ska kunna följa dem nere i Borås under Mariedal.. eller främst är det väl för att följa Fredrik Jonsson och Rasmus Mellqvist (för deras nivå är som Linn Andersson och Marielle Ahlms... HELT SJUK ALLTSÅ!) aa men visst  lycka till då försök komma hem med 75000 det gör jag lätt med 13rätt imorgon! City JR in the big city


Milia - Imorgon ska jag ut och springa
Hanna E - Ikväll ska jag hem till min mormor och äta kåldolmar!
Det ska läggas till att hon sa det med en 6-åringsröst som gör allt för att få kompisarna så avundsjuka som möjligt.. dock lyckades inte Hanna. VEM FAN ÄTER KÅLDOLMAR? (inte jag i varje fall.. men mor min älskar't eller vad vet jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0