whatta heck

Det var då inte min arm som levde farligt på gårdagens träning. Utan när jag står och väntar på att bli upplockad av rallybilen så hör jag ett klonkande ljud och vrider huvudet åt vänster. Vad står då på cykelbanan ute i ett kolsvart lugnt Slagsta? Jo det ska jag berätta, där kommer en fet jävla häst som tar upp hela vägen och med arslet vridet mot mig.. vad gör man då?

Att jag sedan på träningen drar årets vurpa -Ska man ramla så ska man ramla med stil. är ett gammalt motto jag använder mig av. Som grädde på moset så gjorde jag även årets nedtagning med käften, yepp min käke mår bra idag. Det är tufft att leva lyxliv.

I'm back! / 10


Kommentarer
Postat av: addi

gulli häst ju hehe

2009-11-27 @ 10:05:54
Postat av: elin

nästan så marre slår ditt fall majsan, men din var strax efter. hahahahahaha

2009-11-27 @ 19:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0