wow

Imorgon bjuder sporthallen på en repris av sm-finalen i handboll från i våras. Men anledningen till gratisreklamen för GUIF är den att vi imorgon ska få ta emot vårt pris, som kvartalets idrottsprofil, inte illa mina vänner!

Frågorna är många,
♥kommer hanna erlandson bjuda på ett tacktal (varför inte på engelska) ?
♥bjuder anta på godis?
♥vill elin hellre stanna hemma med en ben & jerrys och greys?
♥kommer linn oavbrutet att kalla någon för "lillen"?
♥den största frågan vi oroar oss för är; kommer sara skjuta bubblor? (saliv)


Kommentarer
Postat av: elin duvet

du är kungen i bloggen! krya på dig ditt svin.. om jag stannar hemma imorgon återstår att se. puss å kram<3

2009-11-17 @ 22:33:57
Postat av: hanna

jag kan lätt svara på frågan

2009-11-18 @ 08:57:54
Postat av: antis

du milia, jag är sjuuuk så de blir inge godis:(

2009-11-18 @ 22:04:13
Postat av: lundberg

hanna, hon kan ju inte ens engelska och sara spottade ner en kille som var framför henne :)

2009-11-18 @ 22:12:10
Postat av: milia

jag känner att folket mår bäst av att jag inte var där, för med dessa nyheter hade det blivit stor bloggfest!



tur att vi har min kompanjon sen barnsben, adina såklart!

2009-11-18 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0