årets viktigaste (borta)match

Gameday, jag är nervös, jag vill få ett glatt sms. Det är det enda jag ber om idag. Skiter i om Sverige vinner och missar VM (ja faktiskt!) Skiter i om Umeå förlorar mot LdB (ooooooops! det tog emot) SÅ KOM IGEN!  

United spelar bortamatch mot Tölö, redan igår åkte de mot Jönköping för övernattning och idag fortsätter resan mot Göteborg och Kungsbacka, känns som ett konstigt vägval men.. GÖTEBORG ÄR VÅR STAD!

Jag finner faktiskt inte ord för vad jag vill få ur mig, jag vill bara att de vinner och tvingar fram en avgörande match hemma nästa helg mot Linköping Kenty. Jag kommer hålla en tumme för att Gauthiod spöar just Kenty imorgon.

Förhoppningsvis får jag in lite rapporter från fröken Lundberg så ska jag försöka hålla bloggen igång med lite uppdateringar, jag lovar dock inget....

shit man , tre poäng!

Leif Edeborg - Lita på dig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0