del II

Jag fick nitlotten att sitta breve den evigt snörvlande Alexandra. Men att det skulle skapa såna intriger som det gjorde det trodde nog ingen. Börjar med att när vi kliver på planet så ber jag om en nötfriflygning. När jag Emelie K och Anta slagit oss till ro på rad 20 så startas denna dialog.
A - "Men vadå sa du att du inte tål jordnötter?"
jag - "Nej, jag bad om en nötfriflygning..... Med undantag för dig förstås"
A efter några sekunder -"Jaha..... så jag får äta nötter?"
Jag menade förstås att Anta var en nöt och den stämpeln började hon inte skrapa bort direkt..

Att Anta sen fick fruktansvärda smärtor i öronen gjorde inte resan bättre heller. Marielle kommer med idéen "Tryck upp tungan i gommen så läpper det" värt ett försök tänker Anta och trycker in tummen i käften för att försöka få bort locket för öronen. Jotjena att det fungerade det slutade med en stor katastorf! Mina byxor som är lagade in tha ass sedan en cykelolycka blev nu utsmyckade med TUGGUMMI!!!!!!!!!!!!! inte okej!

Slutade min dag där? nej jag kan säga att jag idag har träningsvärk i min vänstra skinka men den sista grejen kan vi spara till någon gång i framtiden..

Bilder och smarta kommentarer kommer under kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0