fullt ööös

Vilken lördag! Två matcher, sex poäng och +++++ till Dalsjöfors som idag hjälpt United enormt mycket i kampen om ett nytt kontrakt. Underbart verkligen, längesen jag var så glad efter att ha spelat match i konstant regn i 90min + hela uppvärmningen.

Dock så ska något alltid förstöra det glada, efter att vi jublat åt Uniteds seger så kommer rapporten om att allas vår egen Jonna "Laxen" Öhling åkt ambulans till akuten med en knäskada.. Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer än att det varit en SKITSÄSONG när det gäller skador och när skadefronten ser ljus ut så händer det här, no words. Finns inget mer att säga än att jag tänker på dig Jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0