HEJ HÄR HAR NI PELLE

Imorgon tisdag föds en ny turnering, men jag är inte så sugen på att lägga massa tid på att komma på ett bra namn så vi gör som vanligt och kallar den "Unitedmästerskapen- i Innebandy"! Ja ni läste rätt. Men vad nu, Innebandy? Tänker väl ni nu.  Och ja jag ställer samma fråga till mig själv och undrar hur arrangörerna tänkt... Men hjärnan bakom dumheten är ingen mindre än Josefine D brown Mange, gött mos!

Förhoppningsvis blir vi några stycken som är sugna på lite innebandy. Vid frågor ring bossen (D Brown) Hon sköter jobbet med att marknadsföra turneringen, locka hit elitspelarna och all planering runt om. KANON!



så här kommer det se ut imorgon kan jag lova..




själv så kommer jag bjuda på ett och annat zorronummer. Precis som Eskilstunabekantingen Frejd gör här!


/#10

Kommentarer
Postat av: ex-unitedare

Unitedmästerskapen i innebandy? Alla spelar ju inte för united ...

2009-10-27 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0