moget!

Jag kan bara fullfölja mönstret som överskriften tyder på, hur moget är det att på en vecka sno två telefoner????? Den som kan svara på den frågan ska jag ge nobels fredspris! Alltså det här är inte okej, verkligen inte okej någonstans. Jag var chockad, arg, ledsen och fruktansvärt besviken förra veckan och i lördags var vi nog alla rena motsatsen men så idag så händer det igen. Ska ingen av oss få gå säkra eller. Vad är problemet med att ta någon annans ägodelar.. Jag har då aldrig varit med om något liknande.

DAX ATT DU FÅR LÄRA DIG VAD SOM ÄR RÄTT OCH FEL, missade du lektionerna gällande etik och moral? Jag skäms faktiskt över att behöva skriva detta i bloggen och ännu en gång be att du ska lämna tillbaka en telefon. Så kom igen, visa lite mer mogen attityd än detta.. DU gör så att alla sjunker i värde i varandras ögon.

KOM IGEN FÖR FAN!

/#10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0