smi......united

Vår(a) tappra 91or är på hajk med SMID. De har nu klarat av halva tiden ute i vildmarken, så nu kommer tiden förhoppningsvis gå fort. För visst går det fort när man har roligt! Jag vet inte om jag själv tycker att det ska bli så speciellt kul att redan nästa höst paddla tre dagar i sträck och frysa arslet av mig under två nätter... brrrr. Men tills dess så får jag fortsätta njuta av att jag bara går i 2an vilket betyder att jag inte behöver frysa idag, men jag har ju trots det två hajker kvar... de värsta också???? Det får tiden utvisa om det stämmer.

Kan dock säga att jag inte gillar att det redan blivit kallt på mornarna när vi knallar till Tunavallen för att njuta av en träning på en plan med konskog överallt. Och kallare kommer det bli... toppen!

Måste även bekräfta att protesten gällande morgonens tävling är inskickad till Svenska Fotbollsförbundet. Ryktet säger att domaren kommer få beställa hem mössa och vantar från Stadium till undertecknad. Okej, så här var det; imorse hade vi en tävling. Från straffpunkten skulle man skjuta sitt boll i mål med problemet att -den fick inte studsa innan den träffade nätet i målet. Lätt som en plätt tänkte jag och drog till med en halvchip "GAMMAL" skriker coach och alla chockas av beslutet. Det slutar med att jag gör som jag brukar och "lackar" på domaren som tar tillbaka sitt domslut, dock är jag så besviken att jag i ren protest lämnar planen. Vad som är sant/falskt får ni stå för själva.

tack för idag.
/#10


Kommentarer
Postat av: Coach

Den var gammal...

2009-10-01 @ 15:30:19
Postat av: Matilda Kungen!

Skräll att han fuskar..så att dem bästa åker direkt...;)

2009-10-02 @ 11:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0