vadå vann jag?

kommer turneringen genomföras? arrangören har drabbats hårt av den svåra ekonomiska tid som vi är inne i och spelplats är ännu oklart. Eller okej, D Brown Mange lurades av "Boven" som sa att man fick låna Munkan utan problem. Men som den våghals från Åker som hon är så ringde hon dit och nej det kostar 250kr/timmen = nej tack! (jag är 17år med en inkomst på 1050kr/mån  jag klarar inte den gränsen)

"Alla fick varsin röst om vem som skulle ringa *PIP* om att låna Idrottssalen. Vi var enade och alla har röstat på dig! så du fick inte rösta. Fråga Josefine om numret och GRATTIS"

Detta sms skickades ut till hon den där kända tjejen.. vad heter hon? jo juste Sara "Matte C, jag kan inte flyga" Johansson.. hon skickar tillbaka "Varför ska jag ringa! Jag röstar på Erland ;)"
frågan är, framgick det inte att det var avgjort? tror hon att EN röst skulle välta om kull ca 7 andra starka röster... njaae tveksamt? Matte c? ingen aning vad det är för något.........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0