who are we? - THE ARMY!

På söndag sticker vi ännu en gång ut på en road trip, denna gång blir det en kortis.. eller kort tidsmässigt och lång om vi tänker på att vi faktiskt ska till Umeå!!

Ni som känner mig (#10) vet att jag är fotbollsnörd när det kommer till damallsvenskan och Umeå IK är klubben i mitt hjärta. Så det känns ju sådär att jag på lördag kommer sitta bänkad framför tv4 sport med min UIK-tröja men på söndag så ska jag se till att de ligger bakom oss i flickallsvenskan.  

Fram med bengalerna Ljungberg på söndag kommer United till Gammliavallen!!!!

under gårdagens samling efter träningen så kan vi konstatera att Linns påståenden om att Umeå ligger i ett annat land satt sig på flers tankar.. Vad sägs om att detta;
Patrik säger "då är vi framme här runt klockan nio-halv tio"
och Adina frågar då rappt "Vadå tillbaka i Sverige?"
Skillnaden på Linns och Adinas misstag är att Adina direkt kommer på sig själv och rättar det hon sagt och lägger till "MEN VAFAN LINN!".

Håll tummarna för tre poäng mot Tölö borta imorgon! och självklart för tre poäng mot Umeå borta.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0