wiho

"sen i somras har Munken även haft hjälp av Västeråsdamen Lotta Hellenberg. Enligt Sport-Folkets källor har också Lotta blivit mycket omtyckt av Slagstatjejerna"
Jag vill börja med att säga, Sport-Folket ni har så rätt!!! Vi älskar Lotta


vi gör det igen, ledning 2-0 efter 60 minuter och ett stort bollinnehav. Tyvärr låter vi då KIF att reducera och sen kvittera i den 80e minuter, då var det inte glatt på bänken kan jag säga. Men att det sedan blev avbrott i cirka fyra minuter pga skada stärkte oss oerhört, i 86e drar Felle in 3-2 och i 89e prickas årets mål in, signerat Emelie Brandell VILKEN BALJA!! Då ska vi avslöja att Munkens sista ord till Emelie innan bytet var "Våga använda tillslaget" och pang i bygget där satt den. Jag är skakis över den träffen än, härligt Brandell!

Vi gick alltså från överlägset till yra höns och därifrån till en liten urladdning på 5 min. Det gillar vi tjejer!

1-0 Emma
2-0 Elin
3-2 Felicia
4-2 Emelie B


// 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0