6 poäng till United

3 poäng för vunnen match och tre poäng för vunnen publikmatch! (inte helt otippat med tanke på hemmaplan?)

Själv var jag nära att få in mitt tips..
Erika inledde målskyttet alldeles i början av andra halvlek med en lobb över en utrusande målvakt HÄRLIGT! Sandra Louise Landberg Carlzon ökade sedan på till 2-0 (jag skrev väl att hennes måltorka skulle ta slut idag!!!) Sedan ville Erika haka på i skytteligan och drog dit 3-0. Finns inte mycket att säga mer än att jag var stolt som tuppen på läktarn! Och så nära det var, att Anna fick hålla sin nolla också. I 89e minuten får Dalsjöfors hörna och den hörnan resulterade i ett nickmål, 3-1.

Startelvan hos United:
Anna
Helena - Hanna - Evelina - KJ
Linn - Thess - Jonna - Erika
Felicia - LC

Citat efter slutsignalen: "det är så skönt att jag skulle kunna gråta"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0