och vi gör det igen.......

Hej här kommer segertåget





Tackar för en bra lördag med tre poäng och nu en 4 poäng stor serieledning inte helt fel vill jag lova.

Dagens: Systrarna Johansson lämnar gemensamt Nyköping med mamma Helena efter några minuter kommer det fram att Jenny glömt sina nycklar i bilen.. Vi är nöjda med våra poäng så vi kände för att vara så snälla och lämna dem i Malmköping. Efter en stund hittar vi ett par nycklar i omklädningsrummet och jag som går samma klass som Sara J på SMID känner genast igen nycklarna och slänger iväg ett sms till Sara

"Vi kommer med era nycklar sen då? ;)"
-"Haha, ja till Jenny ;)"
Svarar Sara

vi i bussen börjar garva och är väl inte helt chockade över att hon inte förstått att även hennes är kvarglömda..
Jag slänger iväg ännu ett sms:
"Så du har dina alltså............"
"Ja, självklart! Det är Jenny som är den slarviga"
Då bestämmer vi oss för att låtsas att vi skickar nästa sms till alla för att se vad Sara ska svara:

"Hej tjejer! Hittade en nyckelknippa i Nyköping med skåpnyckel som passar Smidarnas skåp, cykelnyckel som passar hajkcykeln, hemnycklar som passar till ett radhus i Malmköping... Och ett hjärta som hittades i Malmö.....
Ps. bra match även om du inte har alla hästar i hagen..."

Sara svarar : "Va min också?"

Då är min fråga till er, var inte det rätt uppenbart? och om någon skulle fråga er om ni hade era nycklar skulle inte ni checka en gång extra att ni verkligen har med dem? Men vi fick oss ett gott skratt i bussen, tackar vi för Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0