storbloggarna släng er i väggen

Det har väl inte undgått någon att det är dags för årets match för vår del på lördag borta mot IFK Nyköping. Vi hoppas att det blir en rolig lördag för United med 3 poäng mot Öster och en seger mot IFK för oss knoddar.

Men vänta, årets match? Självklart så har redan årets match gått av stapeln, jag pratar självklart om Gothiafinalen i F17 Eskilstuna United DFF - Herforder SV från Tyskland.. låt oss på lördag få tillbaka den känslan vi hade inför och efter matchen, då kan jag lova att vi har en utmanare till kategorin "Årets match".

Jag vill även passa på att hälsa (som Sheriffen skulle sagt) Leif "Larry" Edeborg tillbaka till klubben!


Gårdagens kommentar under träningen "Jag kan inte skillnaden på höger och vänster"
signerat... ja vem? låt det bli en hemlighet till någon av er löst gåtan


Kommentarer
Postat av: Matilda Kungen!

brunettmilia.blogg.se?

2009-09-02 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0