vem vare?



Någon har kommit på den briljanta idéen att spara tid,
 genom att tejpa samtidigt (?????) som hon/han sitter på toa.
Tillåt mig att skratta lite.

Dagens:
Uppvärmningen bestod av teknikcirkeln två och två... uppgiften var "nick till kompisen som tar ner den och passar på två tillslag". När jag och Linn/Lovisa kommer ut till Felicia som ska kasta så frågar hon "HÖGER ELLER VÄNSTER?". Att ha två huvuden.. det gör mig nog till unik.

Emelie Lundberg drog en inkilning på Lotta idag... Genom att drämma en utspark i ryggen på henne och istället för att be om ursäkt uttrycka sig på följande sätt "Välkommen till klubben".
Kan även säga att Lotta klär i sin nya United jacka!


Kommentarer
Postat av: marielle

Men det var ju hygglo emelie..

2009-09-08 @ 22:21:55
Postat av: Matilda Kungen!

Men det är så vi brukar göra. Lovisa... Kommer du ihåg när jag välkomnade dig? Gjorde så att du stukade foten och sköt bollar i huvudet på dig? ;) <3

2009-09-09 @ 20:26:36
Postat av: emelie

man måste ju bli invigd..

2009-09-09 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0