andra halvlek

andra halvlek är igång. tryck på F5 för uppatering

händer inget speciellt. tyvärr

stuvsta hade något farligt på g skottet täcks av marre så Sara tar den lätt

Äntligen är vi uppe på deras planhalva igen, dock för en kort stund

Blå frispark, Anta tacklas bakifrån... JB says "Nääääää" we says "joooooo"

Den satt i nät!!! ja alltså nätet bakom målet
Byte number two. UT--> Sandra Blomstrand  IN--> Signe "Sigge" Wennström
Stuvsta däremot ska göra 7st byten, SJU STYCKEN!!!!!!!!!!!
Stuvstas 10 känner jag igen sen senast jag lira div2, hon har nämligen lirat i Nacka DFK

Polen har reducerat

blå frispark, krokben på Sigge

Helt okej försök men sista avslutet blev lite tafatt, dock förståeligt med cirka 50pers i straffområdet
Snabb omställing av styvsta avslutas med att nummer 30 löper ifrån marre och lobbskjuter över sara i ribban, returen går åt fanders, fine helt okej försök.

Nu börjar vi få igång anfallsspelet igen, lite mer lufta förbi en lagdel och mycket mindre spelaspelaspelaspela.

vi är på G

wait a sec, domarn blåser offisde... dagens första och den var inte speciellt solklar (från min vinkel på andra sidan planen)

nickis tänkte inte på allt "flugbajs och sånt" som kan finnas på båsetsglas, hon pussade glaset..

Felle kommer igenom, men målvakten kommer ut bra och kniper bolljäveln framför fötterna på na

IN--> Nikoline Gustavsson UT-->Amanda Olsson "jag har sån jävla håll, så jag kan inte springa" och ramlar nästan av plan

Zlatan (ANTA) vill vara grym nog och göra en repris från senast men denna gång går inte lobben i mål.. 8min kvar på batteriet och det är 11 kvar av matchen, ajaj!

offra lite nurååå. blå hörna, fint försök avsigge.

Bra hörna och Elin får nästan in bollen. Men den går utanför, snygg nick annars så.
Nu börjar jag avrunda härifrån Stuvsta IP.

Sista anfallet för bloggen blev en fon passningssekvens. HÖRNA IGEN. IN MED BOLLJÄVELN NU
Fort som fan så vi får avsluta med ett mål (hoppas batteriet orkar)
nej den gick inte ens in på plan

1-0 SIGNE, segeeeeeeer

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack för ett bra referat

2010-04-10 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0