Estocolmo

En dag full av skratt, kanske inte helt otippat men jag vill tacka mina vänner för en otroligt trevlig dag på Kanalplan och ännu en gång rikta ett tack till "Fröken Hammarby" som Anta kallade henne i förra inlägget, the one and only, Andrea Comaneci.

Matchen i sig var rätt tråkig men snygga mål fick vi se, efter Therese Brogårdes 1-0 sa Emelie "En het kandidat till årets mål!" sen att Göteborgs Linnea Liljegärd i stort sett klacka in målet och började förstöra festen var en annan sak... 2-1 målet såg varken jag eller Emelie.. ja och varför gjorde vi inte det? Jo för Emelie låg raklång i backen vid läktarn och jag stod hack i häl och verkligen asgarvade åt tösen. (jag flippar bara av tanken nu med)

Anta says:
"Åh kan vi inte ta en gruppbild, Jenny kan du ta?"
"Jenny tjänar ju tusenLAX i månaden"
Sen att hon satt och pluggade politik under matchen är ju en gåta i sig... nej hon är duktig i skolan, keep up the good work!

/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0