SERIEPREMIÄR

Just nu är det 17 timmar och 24 minuter tills vi står på Tunavallens gröna matta och inväntar Glanshammar med ett leende på läpparna. Imorgon är det seriepremiär, med andra ord dagen vi har kämpat för under hela försäsongen. Imorgon är det examen. Vi tolererar inte annat än vinst. Och efter en riktigt bra träningsvecka tror jag att det finns stora chanser till det. Bara vi orkar tänka Barca. Tänker vi Barca blir allt så mycket lättare, och helt plötsligt blir vi världens bästa fotbollslag(hur enkelt är inte det?!). Och efter träningen idag tror jag att Ms Keita kommer göra starkt intryck på innemittfältet, och toppa det med ett nickmål imorgon. Och för er som inte förstår kan jag förklara att Keita är Wahlström. Hennes nickar på träningen dödade. Igår med, men då dödade den mest min kind.

Och jag är på gång att ersätta Milias härliga unitedlåt från 2007.. Här kommer en liten försmak.

Vi är eskilstunas stolthet
Vi är laget som är bäst
Vi är laget som gör målen
Vi är laget som gör flest.

Vecka in, vecka ut.
Vallen är vårt hem.
Vårat mål är att vinna Gothia igen.


/ alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0