Star For Life

Stadium samarbetar just nu med organisationen Star For Life, på Stadiums hemsida står det så här 
Star for Life vars vision är att inspirera unga människor att tro på sig själva, ge dem stöd i kampen mot AIDS/HIV och uppmuntra dem till att uppfylla sina drömmar.

Samarbetet går ut på att man under april och maj kan lämna in sina gamla fotbollsskor i den lokala Stadiumbutiken och där få skriva på en specialgjord sula. På sulan fyller man i sitt namn och mejladress och förhoppningen är att du ska få ett svar av den tjej/kille i Sydafrika som fått just dina skor! Som tack när man lämnar in sina gamla skor får man 200kr för att köpa nya.

Jag vet inte hur jag hittade till den här insamlingen men ni vet ju vilken nörd jag är.... Så redan igår skickade jag dit Elin Wahlström som lämnade in fyra par pjucks, applåd! Idag kommer jag dit med minst fyra par...... svårt att hitta alla om man säger så. 

Läs mer på Stadium - Stadium+Star For Life
Läs mer om Star For Life - Star For Life

/// Milia Lord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0