20

Jag tar ju ut en minisemester som ni vet och flyr Sverige över helgen till förmån för "den finska galningen" Annis hemland. Nu är det så att jag inte åker till Finland för att prova hyttarna på Silja Line och förstöra mitt livs sista sommarlovsdag, jag åker heller inte dit för att hälsa på släkten Kalliorinne och att träffa Mumin känns inte heller som min grej.. Finns det fler alternativ? Dricka koskenkorva eller käka Piroger = HELL NO! utan jag åker dit i hopp om att få dejta Bono

Nog om det allt jag vill få ut med inlägget är att jag hoppas att ni kör skiten ur varandra på kvällens träning och börjar tagga för nästa veckas matcher!!!!

I övrigt, tagga för ett nytt skolår med start på måndag.
Signe på måndag är det förhör gällande "Vart tar vattnet vägen?"


10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0