halli hallå

Jag kan väl till hela lagets stora förtjusning (speciellt Mys) berätta att jag igår kom till Enstaberga IP med två högerskor. En lila och en blå som vanligt men båda var höger så klart, klantigt! och gliringarna haglade direkt även om jag gjorde allt för att tona ner det hela. Förklaringen till det stora misstaget lyder att som ni säkert märkt att jag lirar med en lila och en blå skor. Den lila på vänster foten för att den blåa vänsterskon pajat och den blåa på höger för att jag får skoskav av den lila, kort och gott KRÅGLIGT! så igår slängde jag ner de båda lila skorna och den högra blåa i väskan (då skopåsen var försvunnen) men efter viss tvekan så kom tanken "varför ska jag ta med båda lila?" och då tar jag upp en lila sko och ställer tillbaka i hyllan. Tyvärr så var det alltså vänsterskon som fick stanna hemma....... japp jag är slarvig.

ALL ÄRA TILL ANNA-KARIN OCH SUSSI SOM ESKORTERADE ETT ANNAT PAR FOTBOLLSSKOR TILL ENSTABERGA och klantarslet själv med nummer tio på ryggen!!!! hundratusen kramar =)

Annars då? 5-0 i halvtid = tack för kaffet. och som alltid mot Tun så är det ju grinigt i det gröna lägret.... Men visst är man blöt om fötterna och myggorna bits, så är det inte lätt att kosta på ett leende. or?
Bäst i Tun som alltid, Andrea "Arro, Andy" Larsson.

10


Kommentarer
Postat av: Andy

<3

2010-08-28 @ 10:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0