seger mot värmbål !

ännu en seger i serien ! den här gången var det värmbål som fick känna på när vi spelade skit bra ! vi krossade dom med hela 4-0 !! grymt bra tjejer ! första halvlek spelade i ut dom och dom hade inte en chans !

målskyttar: jag, emma nystroem, wilma gustafsson och mathilda svärd :D


några bilder från matchen mot assyriska som våran duktiga tränare peter har tagit :D

emma nystroem !

amanda wallin !

isabel björkman !

JAG !

mathilda lägger en frispark...

jag försöker ta bollen på frisparken....

och det blir nästan mål !

jag och mathilda !

ello !

efter att någon har gjort mål :)

amanda, jag och isabel

moa och clara !

gulstan !

Kommentarer
Postat av: ida linnakallio :)

dom hade inte en chans moahahha ;D

2010-08-30 @ 17:11:16
URL: http://idalinnakallio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0