15

Vilka fantastiska veckor jag och Marielle haft med F99/F98, igår genomförde vi sista träningen med tjejerna men oss slipper de inte undan så lätt. Då vi faktiskt är tillbaka hos dem redan under vecka 2 eller 3 och ska hålla i lite träningar igen, väldigt roligt tycker vi i varje fall. För de är alldeles alldeles underbara!!

Måste bara få säga att vi har många blivande stjärnor i den gruppen och jag skulle utan problem kunna hylla alla för minst en grym egenskap som de har stor nytta av som fotbollsspelare. Men jag lämnar det till ett senare tillfälle och kan istället berätta för er att vi har en svensk Marta på ingång!!!! om några få år så....


Annars så är det ju egenträning just nu men jag har legat med dundrande huvudvärk sedan i måndags, tyvärr. Vilket betyder att jag inte kunnat sköta min rehab för knät, attans men det är bara att ta igen så fort som möjligt. Räcker med skador för min del nu.... skulle vara kul att ha en prickfri försäsong något år?
Den som väntar på nåt gott..

Imorgon är jag fit for fight igen. har faktiskt inte så mycket att rapportera om, än i varje fall!

Hoppas att resten av damerna mår bra och allt vad det innebär.
Jag saknar er faktiskt! Helt galet

10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0