hur var det nu igen?

-Att åka runt i Europa är väl samma sak som att åka runt i Asien?
Knäpptyst
-Jag förstår vad du menar! För Europa är ju en världsdel


-Hade Rille hört det här så hade han knappt gett oss godkänt
-Jag vet! Men jag ville bara lära mig vart alla länder ligger.. Jag blandar alltid ihop London och New York, alltså vad som ligger var


-Jag brukar säga att alla som pratar engelska kommer från England. För man säger ju inte att de pratar amerikanska precis eller det är ju som att dem i Storbritannien skulle prata brittiska!

Många fina diskussioner vid maten idag... med våra små raketforskare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså nu när man läser det i efterhand är de ju ändå en ganska ibtressant diskussion.. Vi ses vid maten i morgon också!

2010-12-20 @ 22:28:24
URL: http://petradesiree.blogg.se/
Postat av: emelie k

Asien är väl samma sak som europa? ja petra det hoppas jag!

2010-12-21 @ 09:45:32
Postat av: Mysan

Man undrar vad som händer med dagens ungdom ;)

2010-12-21 @ 11:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0