s.11

Första träningen för säsongen -11 är gjord då och det var ett väldigt kärt återseende med ALLA fina damer! Väldigt mycket värme och kärlek till er.

Jag Malvina Emma och självaste Alexandra Asserstam körde lite rehab, ja betoning på lite. Ännu en gång så har jag fått skulden  men imorgon har vi bestämt att vi ska jogga lite och Emma ska ha med sig bättre skor, väl planerat! Anta råååå, längesen jag såg någon vara så övertaggad på allt som hör till fysisk aktivitet.. att springa, hoppa, skutta, gå, pumpa magen, ALLT gjordes precis som på gamla goda tiden, nästan i alla fall....
"sikta inte på mitt huvud!"
"MILIA! fan nu var det jäääävligt nära huvet!"
ja vi stod och passade och mina passningar var inte bra nog för att hon skulle kunna träna sin första touch

Malvina drog till med dagens...
"Aaa men snart ska vi orientera också"
Första tanken som kom upp var "shit vad har dem för påhitt på John Bauer egentligen... dårar" sen fortsatte hon med "Klockan sex liksom"... då insåg jag att hon menade inventera men jag fick upp bilder när Malvina springer (läs; haltar) runt mellan hyllorna på Ica Maxi med karta, kompass och pannlampa för att hitta till godiset... kanske det hon kommer göra när vi ska inventera den tredje? hmmm....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0