Tillägnat Malvina Jansson

Igår var självaste Malvina "Maja" Jansson nöjd med insatserna under rehaben, happy face på den!

Mallis- "Åh idag jobbade vi så bra i alla fall!"
jag - Jaha, gjorde VI? *chockad över att Mallis ger mig beröm... konstigt...
Mallis - Ja eller jag gjorde det.. ni var i alla fall bättre än förut

Amen tack du.. Mallis som tänkte dissa träningen pga shopping i självaste huvudstaden och hade precis som resten av svenska folket SJ som ursäkt.. Men så kom hon där gåendes på röda mattan i Tunahallen och körde sin prinsessvinkning med ett leende och utbrister "Det trodde du inte va?!"



Nej men jag gillar mina vänner i rehabgruppen utan tvekan! Anta Lantz Emma Mallis och så hoppade Clara med en stund också, väldigt trevligt har vi det i vår miffogrupp:)

juste.. Gott nytt år kanske jag ska önska alla nissarna!
kram på er

10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0