whatta heck?

Ryktas om att Lotta gjort det igen, ja alltså fått problem när det kommer till henne och bilar. Vi alla minns ju hennes "genväg" till Kviberg 23 i somras.... Det gick inte riktigt som hon tänkt sig om vi säger så och Munken fick rycka in som räddaren i nöden.

Lotta har befunnit sig på Lidingö (bosön) dessa vackra vinterdagar och tittat till alla svenska talanger och vår stjärnkeeper Lundberg, men hemresan gick inte riktigt som hon tänkt sig. Fröken Hellenberg fick sällskap av vår gamla keeper Maria Wahlström och tillsammans fick de hålla värmen med hjälp av varandra och leka bilmekaniker för en stund när Lottas bil tog julledigt.... Botten upp på den!


Själv så tog jag en liten promenad till Slagstaskolan för att ha en liten lektimma med tjejerna i Bollskolan samt ännu en gång assistera Viktor. Ja det gick ju utmärkt i fredags på matchen så vi är det självskrivna radarparet! Väl där uppe möts jag av en rolig prick som heter Evelina och den första dialogen lät så här....

Evelina - Du ser sååååå annorlunda ut!
Jag svarar ganska skeptiskt -Jaså?
Jag har färgat håret och första tanken i mitt huvud var -Jahapp. Barn är ärliga, jag måste se fördjävlig ut i håret-
Evelina drar till med -Du är jättemycket smalare (paus) och KORTARE!!!! (paus) Sen hade du mycket ljusare hår förut

Hon kunde väl avslutat med att det såg okej ut i varje fall? eller är det för mycket begärt av en sexåring?

Kan avslöja att dem satt länge och väntade på att Viktor skulle komma utklädd till tomte också... och vägrade åka hem förrän han kommit, galet men sant! Tyvärr kom aldrig någon tomte så jag undrar om de tre damerna sitter kvar i gympasalen än..

10 

Kommentarer
Postat av: Lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0