Helena Hansson



Och helt plötsligt hittar man denna gamla...... läs och njut av lite glädje



Namn
- Helena
Född
- Juni 7
Gillar du varm choklad?
Ja, fast inte för varm.
(smakar varm choklad och utbrister)
-mmm, perfekt!
Läget:
-Jag mår bra
Hur gick fotbollsträningen?
(om hon nu varit närvarande så hade den gått bra...)
Skall du träna ikväll?
-Jajamensan
Varför?
-Min positiva energi måste ut på planen. Mycket motiverad och ser fram emot att träffa mina kycklingar, ser positivt på kylan.
Imorgon på Idrotten?
-Prov, måste plugga för har endast titta på't
Har du mens?
-Nej, icke nu.
Vilken fråga skulle du inte vilja ha?
-Vad jag har för skostorlek!
Vilken skostorlek har du INTE?
-43
Trivs du?
-Skorna sitter bra, så ja!
Vart hittade du ditt skratt?
-Under elementet!
Hur ser du på framtiden?
-Mycket positivt
På den tid som varit då?
-Blandade känslor. Upp och ner. Åkt berg och dalbana.
Gillar du nöjesparker?
-Ja, men bara vissa!
Varför just vissa?
-Vissa är dåliga och äckliga. Dålig service och dåliga karuseller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0