lika igen

3-3 slutade matchen mot Rågsved efter att Maja gett oss ledningen i början av andra halvlek (3x30) innan halvleken var slut hade Rågsved kvitterat och i tredje så tog de ledningen med 2-1 innan Linn Andersson SR drog välförtjänt in 2-2, Josefine INTE så brun Mangs slog till med ett mål a la Emelie Brandell innan Rågsved kvitterade efter en hörna till 3-3. Klaga f*n inte på denna utmärkt skrivna summering, jag har offrat mina tår, händer, kinder, hela min kropp för att få till ett fint inlägg till bloggen och till alla trogna läsare från norr till söder. Be happy!

Helt okey match med tanke på att slingorna under planen inte kan vart på till max, skärpning! Stockholms beteendet börjar smitta av sig....

Annars så måste jag säga att de yngre i laget är de som ser till att alla andra kan skratta, shit alltså =) Gillar vi! All ära till Sigge och Wallgren. 

* Helena är på benen igen vilket är trevligt för alla med sitt goa skratt, Emelies historier från Bosön får en att tappa både haka och öron. Att Anta är tillbaka det märks med hennes skämt.....
Önskar att jag spelat in allt hon sa under sista halvleken!!!!! Men det får bli till någon annan gång.

Imorgon sticker 94orna, Kuben och Dahlgren till Gotland, lycka till!

Avslutar detta inlägg som innehåller allt med att tacka alla själar som orkade ta sig till Vallen och stod ut i den bedrövliga kylan.. VART ÄR SVERIGE PÅ VÄG???????? -Linn JR ditt svin

-10

Kommentarer
Postat av: Jocke

Brallade på infravärmaren, tände några ljus, hällde upp ett glas vin och sket i OS för en stund för att se er mot Rågsved. Ser hyggligt ut men Linn imponerade på mig! Men hon ska väl inte lira back!?

Blir nog bra det här men samtidigt blir jag lite orolig, som medlem i målklubben känner jag redan nu att säsongen kan bli dyr...



Tack till "10" att du håller bloggen vid liv! Mycket uppskattat!

2010-02-20 @ 00:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0