sportnörd

Som den sanna sportnörd jag är så är det självklart att vända på dygnet för att heja på våra svenskastjärnor. Curling som Hockey, sport som sport, svensk som svensk det är viktigt! Men visst är det okej nu när vi har ledigt?

Talar nog för oss alla när jag tackar för att du Jocke igår trotsade kylan för att se United-Rågsved och dessutom lämnar ett spår här. Personligen tackar jag också för den lilla delen jag fick i kommentaren. Jag gör så gott jag kan med att förmedla den info som inte går ut på hemsidan (en ny är på G?!)

Förhoppningen är att det inom en snar framtid blir lite som under Gothia, med 27 inlägg med bilder och smarta kommentarer varje dag. Men som den ensamvarg som jag är just nu så är det svårt och lite för kallt för att jag ska köra styrka utomhus och på så sätt snappa upp allt som sägs.


/ Always number ten!
(numret som Lantz lånar tills vidare..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny hemsida är på gång.

Därav den dåliga uppdateringen på den nuvarande.

2010-02-20 @ 13:12:30
Postat av: lantz

håller det varmt tills kungen är tillbaka

2010-02-21 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0