tjoho

Det är fredag, det är match, det är lov, kan det bli bättre? Inte för de flesta men själv skulle beskrivningen "skadefri" göra livet. Nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv, så vi ses ikväll. Då stegar jag, landslagsmålvakten och Laxen in på Vallen, tre starka och säkra kort!

Vallen 19.00


Äsch vi drar in lite sann Unitedglädje!











Jag ska nu sticka och möta upp stjärnan Goldberg, fler bilder kommer ikväll (måste leta igenom en massa hårddiskar)


/  you know who! (Lord)

Kommentarer
Postat av: anta förfan

fan vad fin bild högst upp, blir så lycklig när jag ser den. tänker på pommes i min näsa och lukten av salt. och de sved lite. men vad gör man inte för laget

2010-02-21 @ 23:12:42
URL: http://asserstam.blogg.se/
Postat av: adina

hahaha anta...!

saaknar gothia :)

2010-02-25 @ 19:01:24
Postat av: milia

jag saknar adina! (och självklart er andra)

2010-02-25 @ 21:05:28
Postat av: antis

ja men jag saknar gothia sjukt mycket!! och dig med addi

2010-02-26 @ 02:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0